Promy (JFS)
Modułowe promy Janson (JFS) mogą być konstruowane ze standardowych, transportowalnych drogą wodną części. Wymiary promu mogą być określane na podstawie wymiarów standardowych pontonów łączonych Janson. Z JFS możliwe jest wszystko!
Moc zastosowanego silnika zależy od pożądanej szybkości, informacji o drodze wodnej i wymiarów promu. Jest on projektowany zgodnie z zasadą roll-on roll-off, z hydraulicznie obsługiwanymi podjazdami z obu stron. Możliwe jest także zaprojektowanie odrębnych części, takich jak przedział dla silnika, przedział magazynowy lub zbiornik osadowy. Silniki mogą znajdować się albo w pontonach napędowych, albo na pokładzie w standardowej zabudowie.
JFS
Rozwiązanie
Promy
Typ
JFS
Nośność
9 ciężarówek trójosiowych
Maksymalna prędkość
11 km/h z pełnym obciążeniem
Zanurzenie po załadunku
1,40m
Zanurzenie bez załadunku
0,55m
Obciążenie
320 ton
Moc silnika
Morskie silniki wysokoprężne 2x 368 kW
Waga własna
225 ton
Podjazdy
2 rampy hydrauliczne, 6.25x5m
System promów Jansons (JFS)
-
Prom samobieżny
-
Dla pasażerów i pojazdów
-
Różne wymiary i prędkość
-
Sterówka z widokiem dookoła jednostki
![Promy](/images/content/products/525/image_c7dbd89d70janson_bridging_ferry_jmf_normal.png)
Zobacz także
![Most blachownicowy (JSB)](/images/content/products/512/image_358c3d1ccfjanson_bridging_jsb_200_normal.png)
Rozwiązanie
Most blachownicowy (JSB)
Mosty blachownicowe (JSB) zaprojektowano do zastosowań tymczasowych, w szczególności w miejscach o dużym natężeniu ruchu i tam, gdzie potrzebne jest z...
![Pontony](/images/content/products/508/image_505728f6c7janson_bridgin_pontoons_jcp_normal.png)
Rozwiązanie
Pontony
Janson Bridging dysponuje różnymi rodzajami pontonów. Niezależnie od tego, czy pracują Państwo na wodzie z dużymi maszynami, czy potrzebują Państwo po...
![Kładka dla pieszych (JPB-P)](/images/content/products/521/image_794d1fa5bejanson_bridging_jpb_pedestrian_normal.png)
Rozwiązanie
Kładka dla pieszych (JPB-P)
Lekkie kładki panelowe Janson Bridging przeznaczone są dla ruchu lekkiego, tj. obciążeń generowanych przez ruch pieszy i rowerowy. Incydentalnie można...